[Your shopping cart is empty

News

امضای قرارداد ۷۴۰ میلیارد تومانی بین خودروسازان با قطعه سازان

امضای قرارداد ۷۴۰ میلیارد تومانی بین خودروسازان با قطعه سازان
پایگاه خبری فولاد ایران- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از قرارداد ۷۴۰ میلیارد تومانی میان تامین کنندگان خودروهای پرتیراژ با قطعه سازان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو اظهار داشت: با پیگیری های وزیر صمت برای ساخت داخل، اولین نشست تخصصی تعمیق ساخت داخل خودرو برگزار شده است.
وی افزود: ۷۴۰ میلیارد تومان قرارداد میان تامین کنندگان خودروهای پر تیراژ با قطعه سازان در این میز اتفاق افتاده است.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: ۳۲ قطعه ساز برای تامین ۵۳ قطعه ای که از خارج تامین می شده است، اقدام به انعقاد قرارداد کرده اند.
مقیمی تصریح کرد: با ساخت این قطعات ۸۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی انجام خواهد شد. وی تاکید کرد: این قطعات نیاز به ارزبری دارند و سابقه ساخت داخل ندارند.
مقیمی متذکر شد: اولویت با قطعه سازان کوچک و متوسط است و قطعاتی را انتخاب کردیم که نیاز به سرمایه گذاری بالا ندارند.وی یادآور شد: شرکت های قطعه سازی در این قراردادها ترجیحا زیر مجموعه شرکت های خودروساز نخواهند بود و معرفی قطعه سازان، نوع قطعه و زمان تحویل نیز اعلام شده است. مقیمی خاطرنشان کرد: این مسیر تداوم خواهد داشت و تا تولید نهایی بسیاری از قطعات، پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

 

خبرآنلاین


Jul 21, 2019 12:15
Number of visit : 734

Comments

Sender name is required
Email is required
Characters left: 500
Comment is required