[Your shopping cart is empty

News

کاهش قیمت ورق گرم صادراتی چین

پایگاه خبری فولاد ایران - عرضه کننده های چینی قیمت ورق گرم صادراتی را با توجه به کمبود تقاضا پایین تر آورده اند. البته انتظار می رود این روند در آینده نزدیک تغییر کند چون در آوریل امید به بهبود تقاضای داخلی وجود دارد. اغلب تولید کننده های اصلی ورق گرم را 525 تا 535 دلار هر تن فوب پیشنهاد داده اند که نسبت به هفته قبل تا 5 دلار افت داشته است. علت اصلی افت قیمت هم فروش کم کارخانه ها در ماه قبل بوده است. انتظار می رفت تقاضای فصلی در ماه مارس بالا برود ولی این طور نشد حال کارخانه ها سعی دارند فروش صادراتی بیشتری برای حمل ماه می داشته باشند.

به گزارش فولاد ایران، در حالی که کارخانه های چینی برای دادن تخفیف بیشتر تردید دارند قیمت درخواستی خریداران در جنوب شرق آسیا حدود 10 دلار از پیشنهاد ها پایین تر است. از این رو بازار صادرات هم فعلا در رکود است.

دو هفته اخیر قیمت ها نزولی بوده از این رو عرضه کننده های چینی اغلب معتقدند در آوریل افت قیمت بیشتر نخواهند داشت چرا که بهبود فصلی تقاضا که در ماه مارس به تاخیر افتاد با گرم تر شدن هوا در آوریل بهتر خواهد شد. پروژه های ساختمانی به زودی به فولاد بیشتری نیاز خواهند داشت چون با گرم تر شدن هوا فعال تر می شوند.

منبع: metal expert

ترجمه: م. تابان شمال

موضوعات مرتبط: فولاد - قراضه - سنگ آهن - قیمت آهن آلات - تحلیل اخبار - اخبار اقتصادی

Apr 6, 2019 11:15
Number of visit : 441

Comments

Sender name is required
Email is required
Characters left: 500
Comment is required