به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت مفتول صادراتی سی آی اس- 31/ 01/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- به رغم کاهش قیمت اکثر محصولات صادراتی از سی آی اس، قیمت مفتول صادراتی از این منطقه ثابت بوده است.

کارخانه ها در روسیه به دلیل بالا بودن تقاضا در بازار داخلی، صادرات خود را پایین آورده اند اما کارخانه ها در اوکراین هنوز هم  خواستار صادرات محصولات خود هستند. کارخانه ها در این کشور فروش محصولات ماه مه خود را در قیمت 690 تا 710 دلار هر تن فوب دریای سیاه به پایان رسانده اند. قیمت مفتول صادراتی برای تحویل در مرز به کشورهای شرق و مرکزی اروپا هم در قیمت 705 دلار هر تن بسته شده است.

عرضه مفتول کارخانه مت اینوست پایین آمده و این کارخانه فروش محصولات ماه مه خود را به پایان رسانده است. در حالی که آرسلورمیتال نیز محصولات ماه مه خود را به فروش رسانده است، کارخانه مولدوا استیل ظرفیت تولید خود را بالا برده و در نظر دارد تا در ماه مه 80 هزار تن مفتول تولید کند.

بالا بودن تقاضا و کاهش عرضه مفتول سی آی اس دلیل اصلی بهبود بازار این منطقه است. در حالی که قیمت میلگرد در سی آی اس هنوز افزایش نیافته، قیمت مفتول در این منطقه کمی بالا رفته است. برخی از دست اندرکاران بر این باورند که احتمال افت قیمت مفتول طی فصل جاری ضعیف است.

۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۷۰۴
کد خبر : ۱۰,۰۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید