به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

2009، بدترین سال پس از "بحران بزرگ"

2009، بدترین سال پس از "بحران بزرگ"

بر اساس گزارش موسسه "ای اچ اس گلوبال اینسایت"، صنعت فولاد آمریکا تا پایان سال 2010 شاهد هیچ رشد چشمگیری در تقاضا نخواهد بود. مدیر بخش فولاد این موسسه اظهار داشت: " چشم انداز کوتاه مدت صنعت فولاد آمریکا تیره است. در واقع سال 2009، بدترین سال برای آمریکا پس از بحران اقتصادی 1929 است و در سال 2010 نیز بهبودی در اوضاع حاصل نخواهد شد." وی همچنین اظهار داشت: " از آن جایی که این بحران جهانی است، نه کسی می تواند کالای خود را صادر کند و نه تقاضایی برای واردات خواهد بود."

وی گفت:" بعید به نظر می رسد که تقاضای بخش ساختمان سازی غیر مسکونی که کلید تقاضا در صنعت فولاد به حساب می آید، تا سال 2014 به اوج خود باز گردد. بخش مسکن نیز تا سه سال آینده نشانه ای از بهبود نخواهد یافت."

از نظر وی، برنامه اقتصادی کنگره آمریکا تنها یک کاتالیزور برای گذراندن دوره رکود است. چون فراگیر در تمام بخش ها نیست. او معتقد است که چین بهترین برنامه را ارائه داده است. چون توسعه را نه تنها در تولید فولاد بلکه در بخش های پایین دستی نیز در نظر گرفته است. به همین دلیل چین اولین کشوری خواهد بود که از بحران خارج می شود. پس از آن احتمالاً هند، سپس آمریکا و آخر از همه اروپا از این بحران رهایی خواهند یافت.

۱۴ اسفند ۱۳۸۷ ۱۲:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۰۹
کد خبر : ۱,۰۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید