به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

پایین بودن موجودی قراضه در جنوب چین- 26/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- تجار قراضه در جنوب چین نسبت به وضعیت بازار قراضه در این منطقه که میزان عرضه مشخص نیست، ابراز نارضایتی کرده اند. کارخانه های کوچک در جنوب چین به سرعت قراضه موجود در بازار را خریداری می کنند این در حالی است که کارخانه های بزرگ خرید خود را کاهش داده اند.

عرضه قراضه در گوانگ دونگ در حدود 20 میلیون تن در سال می باشد که نسبت به حجم کل عرضه در این کشور که سال گذشته 89 میلیون تن بود، رقم بالایی است. اما با توجه به بالا بودن تقاضای قراضه در این منطقه، بازار این منطقه با مازاد ظرفیت روبرو نیست.

گزارش ها نشان می دهد که کارخانه های کوچک در این منطقه طی چند ماه گذشته قراضه را  در قیمت 593 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده خریداری کرده اند که 30 دلار هر تن بیشتر از قیمت این محصول در بازار می باشد. این امر منجر به بالا رفتن هزینه دیگر کارخانه ها شده است.

کارخانه لیسکو که یکی از بزرگترین مصرف کننده های قراضه در چین می باشد خواستار خرید قراضه سنگین در قیمت 546 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده است که بسیار کمتر از قیمت 569 تا 577 دلار هر تن در جنوب چین است. در این میان برخی از تجار با امید به فروش قراضه در قیمت های بالاتر، به دنبال فروش محصولات خود در شرق چین هستند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۵۷۲
کد خبر : ۱۰,۴۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید