به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق گرم در جنوب چین- 27/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- به رغم افزایش قیمت ورق کارخانه ووگانگ، قیمت ورق گرم در جنوب چین طی هفته گذشته نزولی بوده است.

قیمت پیشنهادی ورق گرم ضخامت 5/5 میلیمتر در بازار نقدی گوانگژو روز جمعه 756 تا 759 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده بوده که افتی یک دلار و 50 سنتی تا 3 دلاری را در هر تن نسبت به روز پیش از آن تجربه کرده. در کل طی هفته گذشته قیمت ها 4 تا 7 دلار هر تن کاهش یافته است. همین محصول در بازار گوانگ دونگ لکونگ در قیمت 759 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده معامله شده که 6 دلار هر تن کمتر از هفته قبل است.

کاهش قیمت ورق در بازار نقدی در حالی رخ داده که کارخانه ووگانگ روز 12  ماه مه اعلام کرده بود که قیمت ورق گرم ماه ژوئن را 7 دلار هر تن افزایش خواهد داد. این در حالی است که برخی از کارخانه ها از جمله بائواستیل به دلیل پایین بودن تقاضا قیمت ورق ماه ژوئن را نسبت به ماه مه تغییر نخواهند داد.

از آنجایی که بسیاری از تجار در انتظار مشخص شدن روند آینده بازار هستند، تقاضای خرید در بازار کاهش یافته است. کمبود برق و کاهش اعتبارات بانکی نیز ابهامات بازار در مورد روند آینده قیمت ها را افزایش داده است.

در حالی که قیمت ورق گرم بائواستیل برای تحویل در ماه ژوئن 705 دلار هر تن است، کارخانه ووگانگ خواستار فروش این محصول در قیمت 679 دلار هر تن می باشد. قیمت ها بدون محاسبه 17 درصد مالیات ارزش افزوده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۶۰۷
کد خبر : ۱۰,۴۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید