به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه در هند و ترکیه- 27/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- گزارش اخیر استیل ایندکس نشان می دهد که قیمت قراضه وارداتی در ترکیه و هند نسبت به هفته گذشته کمی افزایش یافته. این در حالی است که قیمت قراضه وارداتی در آمریکا در مقایسه با هفته قبل کمی افت داشته است.

با رشد تقاضای خرید در ترکیه، قیمت قراضه وارداتی به این کشور طی هفته گذشته 4 دلار هر تن ( 9/0 درصد) افزایش یافته و هفته را در قیمت 466 دلار هر تن سی اف آر به پایان رسانده است. موجودی قراضه با کیفیت بالا در ترکیه پایین می باشد به همین دلیل تقاضای خرید این محصول بالا بوده و تفاوت قیمت قراضه با کیفیت های مختلف افزایش یافته است. در حال حاضر قیمت قراضه رشدی 21 دلاری را در هر تن نسبت به 4 هفته گذشته تجربه کرده است.

قیمت قراضه کانتینری وارداتی در هند هم کمی بالا رفته و به بالاترین حد از سپتامبر 2010 رسیده است. افزایش تقاضا در بازار داخلی هند و افزایش رقابت ترک ها برای خرید قراضه از دلایل رشد قیمت این محصول ذکر شده است.

قیمت قراضه خرد شده در بازار داخلی آمریکا 3 دلار هر لانگ تن نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. بالا بودن موجودی و احتمال افت قیمت ورق تاثیر بالا بودن تقاضای قراضه صادراتی را در این کشور جبران کرده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۶۴۳
کد خبر : ۱۰,۴۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید