به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت محصولات فولادی توکیو استیل- 28/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- توکیو استیل ژاپن قصد دارد قیمت همه محصولات ماه ژوئن خود را 62 دلار در هر تن کاهش دهد که نمایانگر قیمت پایین خرید قراضه از جانب این کارخانه است. در نتیجه قیمت ورق گرم این کارخانه 830 دلار روی تریلی خواهد بود.  قیمت میلگرد آن به 723  دلار درهر تن سی اند اف افت خواهد داشت.

این کارخانه قیمت های ماه آوریل و مه را ثابت نگه داشت تا وضعیت بازار و اقتصاد کشور را پس از وقوع زلزله ماه مارس بررسی کند.

البته این میزان کاهش قیمت دور از انتظار نبود چرا که توکیو استیل قیمت خرید قراضه را 49 تا 62 دلار در هر تن کاهش داده بود.

حال باید دید بازار به کاهش قیمت توکیو استیل چه واکنشی نشان خواهد داد. شاید توکیو استیل نگران افزایش واردات نیز باشد که بخشی از آن پس از زلزله به دلیل نگرانی از افزایش تقاضا برای ساخت خانه های موقت برای مردم زلزله زده خریداری شد. این محموله ها به تدریج در حال ورود به بازار ژاپن هستند. ساخت خانه های موقت کند تر از حد معمول انجام می گیرد و شاید موجودی انبارها افزایش یابد.

قیمت تیر آهن توکیو استیل 938 دلار خواهد شد که خیلی پایین تر از قیمت مورد نظر نیپون استیل یعنی 1.225 دلار است. در حالی که قیمت فعلی تیر آهن توکیو استیل در بازار 1016 تا 1029 دلار می باشد.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۱۲
تعداد بازدید : ۷۱۳
کد خبر : ۱۰,۴۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید