به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش قیمت ورق سرد وارداتی در خاوردور- 31/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- بازار ورق سرد در خاوردور به دلیل پایین بودن تقاضا راکد است. قیمت پیشنهادی ورق سرد ضخامت یک میلیمتر کارخانه ها در چین در حدود 780 تا 800 دلار هر تن سی اف آر می باشد که افتی 40 دلاری را در هر تن نسبت به ماه گذشته تجربه کرده است.

شرایط بازار ورق سرد چندان مطلوب نیست و هنوز نشانه ای از افزایش قیمت در بازار دیده نشده است.

برخی از کارخانه ها در تایوان قیمت پیشنهادی ورق سرد خود را در 890 دلار هر تن سی اف آر ثابت نگاه داشته اند. قیمت ورق گرم نیز در این کشور در حدود 780 تا 800 دلار هر تن می باشد. البته برخی از کارخانه های کوچک در این کشور خواستار فروش ورق سرد در قیمت 850 دلار هر تن سی اف آر هستند. با توجه به احتمال کاهش 20 تا 30 دلار هر تن قیمت ورق گرم در ماه ژوئن و پایین بودن تقاضا، این کارخانه ها قیمت پیشنهادی خود را پایین آورده اند.

واردات ورق سرد ضخامت یک میلیمتر در اندونزی طی ماه گذشته از کره و خاوردور در قیمت 850 تا 870 دلار هر تن سی اف آر به بالا بوده. این در حالی است که قیمت مورد نظر کارخانه ها برای صادرات در ماه گذشته 900 دلار هر تن سی اف آر بوده است.

قیمت پیشنهادی ورق گالوانیزه کارخانه ها در چین در حدود 820 تا 850 دلار هر تن سی اف آر می باشد. با توجه به پایین بودن تقاضا احتمالا کارخانه ها قیمت محصولات خود را پایین خواهند آورد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۵۹۲
کد خبر : ۱۰,۵۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید