به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش تقاضا در ایران و بهبود بازار بیلت سی آی اس- 31/ 02/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- اواخر هفته گذشته قیمت بیلت سی آی اس 10 دلار هر تن کاهش یافته بود اما گزارش ها نشان می دهد که قیمت بیلت صادراتی از این منطقه مجددا افزایش یافته و به 635 دلار هر تن فوب رسیده است. کاهش ارزش یورو در برابر دلار و افت ناگهانی قیمت مواد اولیه منجر به کاهش موقتی قیمت بیلت شده بود.

در حال حاضر بیشتر معاملات در میان تجار صورت می گیرد. اما حجم معاملات زمانی که قیمت ها کاهش یافته بود، بیشتر شد.

با توجه به شرایط کنونی امکان رسیدن قیمت ها به 650 دلار هر تن فوب ضعیف است. چرا که با رسیدن قیمت ها به 645 تا 650 دلار هر تن فوب دریای سیاه، تقاضای این محصول پایین می آید. به همین دلیل پیش بینی می شود که قیمت بیلت در حدود 620 تا 640 دلار هر تن باقی بماند. انتظار می رود که سطح عرضه و تقاضا در تعادل باشد.

بازار بیلت ایران نیز نسبت به هفته گذشته بهبود یافته و احتمالا در آینده وضعیت تقاضا بهتر نیز خواهد شد. در حال حاضر ایرانی ها بیلت را در قیمت 665 دلار هر تن سی اف آر انزلی خریداری می کنند و پیش بینی می شود که سطح تقاضا در ایران رو به بالا باشد.

بازار بیلت سی آی اس طی چند هفته آینده با ثبات خواهد بود و بیشتر معاملات در منطقه دریای خزر صورت خواهد گرفت. احتمالا معاملات در حدود قیمت 625 تا 645 دلار هر تن فوب دریای سیاه بسته خواهد شد.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۶۰۳
کد خبر : ۱۰,۵۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید