به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تعداد بیشتری از کارخانه ها در جهان در انتظار ثبات قیمت فولاد در آینده- 25/ 03/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- بنا به گزارش اخیر استیل ایندکس تعداد کارخانه هایی که در شمال آمریکا، اروپا و آسیا در انتظار ثبات قیمت ها طی سه ماه آینده هستند نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. البته هنوز هم نیمی از کارخانه ها پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده کاهش یابد. تعداد کارخانه هایی که در شمال آمریکا در انتظار افزایش تقاضا هستند بیشتر از کارخانه هایی است که پیش بینی می کنند تقاضا در آینده کاهش یابد. گزارش ها نشان می دهد که در حدود یک سوم کارخانه ها موجودیشان بیشتر از هفته قبل است.

35 درصد کارخانه ها در جهان پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده ثابت باشد که رشدی 8 درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. این در حالی است که 49 درصد بر این باورند که قیمت ها طی سه ماه آینده ثابت باشد. 40 درصد کارخانه ها در اروپا پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده ثابت باشد که 10 درصد بیشتر از هفته قبل است. 40 درصد هم در انتظار افت قیمت ها در آینده هستند که کاهشی 6 درصدی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است. 20 درصد هم پیش بینی می کنند که قیمت ها در آینده افزایش یابد. تعداد کارخانه هایی که در شمال آمریکا در انتظار ثبات قیمت ها هستند افزایش یافته و به 35 درصد رسیده است. در این میان 50 درصد هم بر این باورند که قیمت ها در آینده نزولی خواهد بود.

35 درصد کارخانه ها در آمریکا پیش بینی می کنند که سطح تقاضا طی سه ماه آینده افزایش یابد که 8 درصد بیشتر از هفته قبل است. 10 درصد هم بر این باورند که سطح تقاضا در آینده کاهش خواهد یافت. 71 درصد کارخانه ها در اروپا بر این باورند که سطح تقاضا در آینده افزایش و 18 درصد در انتظار افت تقاضا در آینده هستند. 62 درصد کارخانه ها در جهان پیش بینی می کنند که تقاضا در آینده ثابت و 20 درصد بر این باورند که سطح تقاضا در آینده پایین خواهد آمد.

موجودی 29 درصد کارخانه ها در جهان نسبت به هفته گذشته افزایش یافته این در حالی است که موجودی 51 درصد تغییری را نسبت به هفته قبل نشان نمی دهد. در این میان موجودی 32 درصد کارخانه ها در آمریکا بیشتر از هفته قبل است. موجودی 47 درصد هم طی این مدت ثابت بوده است. در حالی که موجودی 20 درصد کارخانه ها در اروپا بیشتراز هفته قبل است، موجودی 19 درصد طی این مدت کاهش یافته است.

۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۱۷
تعداد بازدید : ۶۴۷
کد خبر : ۱۰,۸۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید