به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه در چین- 25/ 03/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در پی افزایش قیمت خرید قراضه شاگانگ که بزرگترین مصرف کننده قراضه در شرق چین می باشد، تعداد بیشتری از کارخانه ها قیمت خرید خود را افزایش داده اند. به دنبال این امر قیمت قراضه در بازار بالا رفته است.

یکی از کارخانه ها در شرق چین قیمت خرید قراضه خود را 3 دلار هر تن بالا برده و به 597 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسانده است.

کارخانه ها در این منطقه خرید خود را طی ماه گذشته پایین نگاه داشته بودند که این امر منجر به کاهش موجودی آنها شده و تقاضای خرید در بازار را بالا برده است.

قیمت خرید قراضه در مناطق مرکزی چین هم افزایش یافته است. یکی از کارخانه ها در این منطقه قیمت خرید خود را 6 دلار هر تن بالا برده و قیمت خرید قراضه سنگین خود را به 586 دلار هر تن همراه با 17 درصد مالیات ارزش افزوده رسانده است. در کل قیمت قراضه در مناطق مرکزی چین رشدی 5 تا 9 دلار هر تن تجربه کرده و به 583 تا 595 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده رسیده است.

کشاورزان اصلی ترین جمع آوری کنندگان قراضه در چین می باشند. با پایان فصل کشاورزی در چین، آنها مجددا وارد بازار قراضه شده و این امر می تواند به بهبود عرضه قراضه به بازار کمک کند.

در حال حاضر قیمت نقدی قراضه سنگین در شرق چین 586 تا 601 دلار هر تن همراه با مالیات ارزش افزوده می باشد که رشدی 7 دلاری را در هر تن طی 4 روز گذشته تجربه کرده است.

۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۶۳۰
کد خبر : ۱۰,۸۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید