به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

احتمال کاهش قیمت فولاد در امارات- 30/ 03/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- حجم معاملات در خاورمیانه طی دو هفته گذشته افزایش یافته بود. افزایش خرید در مصر باعث شد تا دیگر کشورها هم وارد بازار خرید شوند. اما با توجه به پایین بودن خرید در بازار داخلی امارات، سطح موجودی در بازار داخلی کاهش یافته و با نزدیک شدن به فصل تابستان احتمال افت قیمت ها در بازار قوت گرفته است.

 احتمال کاهش قیمت ها در بازار وجود دارد. گزارش ها نشان می دهد که ترک ها قیمت 790 دلار هر تن سی ان اف را برای صادرات میلگرد به امارات پیشنهاد داده اند اما این قیمت مورد قبول خریداران قرار نگرفته است. قیمت پیشنهادی بیلت طی هفته گذشته 5 تا 10 دلار هر تن کاهش یافت و به 700 دلار هر تن فوب دریای سیاه رسید. در این میان چند محموله نیز در قیمت 670 تا 680 دلار هر تن فوب معامله شده است.

بازار میلگرد در ترکیه به دلیل افزایش فعالیت های ساختمانی بهبود یافته و کارخانه ها در این کشور قیمت میلگرد صادراتی را نیز هم قیمت این محصول در بازار داخلی کرده اند.

در حال حاضر قیمت میلگرد در امارات 735 دلار هر تن می باشد اما با نزدیک شدن به فصل تابستان و ماه رمضان احتمال افت قیمت ها در این کشور وجود دارد.

در حالی که کارخانه ها در چین خواستار صادرات ورق تخت به امارات در قیمت 790 تا 800 دلار هر تن سی ان اف هستند، قیمت پیشنهادی همین محصول کارخانه ها در اوکراین 800 تا 830 دلار هر تن می باشد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۵۹۷
کد خبر : ۱۰,۹۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید