به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار قراضه ژاپن در انتظار - 22/ 04/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران-در حال حاضر روند بازار قراضه ژاپن مشخص نیست به همین دلیل دست اندرکاران در انتظار مشخص شدن قیمت قراضه صادراتی کلاس 2برای ماه آینده در مزایده کانتو تتسوگن هستند. مزایده کانتو تتسوگن بر قیمت قراضه صادراتی ژاپن بسیار تاثیر گذار است.

با توجه به افزایش قیمت خرید قراضه کارخانه ها و رشد تدریجی قیمت قراضه صادراتی پیش بینی روند آینده قیمت قراضه صادراتی ژاپن دشوار شده است.

از طرفی احتمال کاهش تقاضای قراضه کارخانه ها در کره و ژاپن به دلیل توقف تولید در فصل تابستان نیز وجود دارد.

هفته گذشته کارخانه توکیو استیل قیمت خرید قراضه خود را 6 تا 12 دلار هر تن افزایش داده بود. به دنبال این امر قیمت خرید قراضه این کارخانه از اواخر ماه ژوئن تا کنون 18 تا 30 دلار هر تن بالا رفته است. قیمت خرید قراضه سنگین توکیو استیل در اوکایاما 475 دلار هر تن و در تاکاماتسو و اوتسونومیا 439 دلار هر تن می باشد.

با توجه به رشد قیمت ها پیش بینی می شود که قیمت پیشنهادی قراضه در این مزایده 27 دلار هر تن نسبت به ماه گذشته افزایش یافته و به 434 دلار هر تن تحویل کنار کشتی برسد. در حال حاضر قیمت قراضه صادراتی 415 تا 419 دلار هرتن تحویل کنار کشتی می باشد. دلیل خاصی برای رشد 27 دلار هر تن قیمت قراضه طی یک ماه وجود ندارد به همین دلیل این میزان رشد قیمت بالا می باشد.

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۳
تعداد بازدید : ۶۱۳
کد خبر : ۱۱,۲۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید