به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار فولاد چین در کوتاه مدت صعودی- 23/ 04/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- افزایش تقاضا و کاهش موجودی ها بازار فولاد چین را به حرکت وا داشته است. گرچه ادامه این روند مشخص نیست، به نظر برخی از تحلیلگران ماندگاری بهبود بازار ممکن است چون پروژه های ساختمانی دولت به خوبی در حال کار است.

با توجه به این که این روز ها قیمت فولاد ساختمانی رو به بهبود است ممکن است بازار ورق تخت نیز بهبود یابد. بائو استیل قیمت های آگوست خود را این هفته اعلام کرد و قیمت های درب کارخانه را کمی بالا برد. اغلب محصولات ورق گرم ثابت ماند، ورق سرد و ورق گالوانیزه نیز 8 دلار بالا رفت.

ظاهرا هفته گذشته در بازار فولاد چین قیمت ها دیگر نزولی نبود و در مواردی کمی بالا رفت. قیمت بیلت رشد خوبی داشت 14 دلار بالا رفت و اختلاف قیمت نقدی و درب کارخانه حذف شد.

موجودی بازار فولاد ساختمانی نزولی بود. 89.400 تن نسبت به هفته قبل افت نموده به 6 میلیون و 870 هزار تن رسید. در حالی که انجمن آهن و فولاد از رشد متوسط تولید روزانه فولاد به 2 میلیون و 20 هزار تن خبر داد  در نتیجه  کاهش موجودی بازار یعنی تقاضای ساخت و ساز و صنایع وابسته بالاست.

به نظر فعالان بازار چین، فصل سوم سال که همیشه فصل رکود بازار است با توجه به پروژه خانه های ارزان قیمت خیلی ضعیف نخواهد بود.

۲۳ تیر ۱۳۹۰ ۰۷:۴۱
تعداد بازدید : ۶۵۲
کد خبر : ۱۱,۲۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید