به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش قیمت قراضه در ژاپن- 23/ 04/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت قراضه سنگین کلاس 2 صادراتی در مزایده کانتو تتسوگن نسبت به ماه گذشته 19 دلار هر تن افزایش یافته است. رشد قیمت قراضه دور از ذهن نبود به همین دلیل احتمالا افزایش قیمت این محصول بر بازار داخلی تاثیر نخواهد گذاشت.

بالاترین قیمت های پیشنهادی در این مزایده 442، 441 و 440 دلار هر تن بوده و به ترتیب هر کدام موفق به خرید 4، 3 و 10 هزار تن قراضه شده اند.

 قیمت خرید قراضه در این مزایده بیشتر از قیمت فعلی قراضه صادراتی می باشد اما با توجه به کاهش تولید کارخانه ها در خارج از این کشور در فصل تابستان، احتمال پذیرش این قیمت ضعیف است.

قیمت خرید قراضه توکیو استیل که نشانگر قیمت قراضه وارداتی در این کشور می باشد، 481 دلار هر تن فوب بوده است. اخیرا کارخانه هیوندایی استیل و دونگوک کره هم قراضه سنگین کلاس 2 را در قیمت 446 و 450 دلار هر تن فوب خریداری کرده اند.

بازار قراضه صادراتی در ژاپن آرام است این در حالی است که تقاضای قراضه در بازار داخلی هم به دلیل پایین آمدن تقاضا در فصل تابستان کاهش یافته است. گزارش ها نشان می دهد که جمع آوری قراضه محدود شده است به همین دلیل فعالان بازار قراضه به دقت به بررسی شرایط بازار پرداخته اند.

۲۳ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۸
تعداد بازدید : ۶۵۱
کد خبر : ۱۱,۲۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید