به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار فولاد چین- 30/ 04/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- اگرچه معمولا قیمت فولاد در چین طی این فصل از سال پایین می باشد اما اخیرا قیمت ها صعودی بوده است. روز 18 جولای قیمت ها افزایش یافت و موجودی انبارها پایین آمد. پروژه ساخت خانه های جدید در این کشور، محدودیت عرضه برق و از رده خارج شدن کارخانه های قدیمی دلایل اصلی رشد قیمت ها در چین می باشد.

موجودی محصولات فولادی در چین طی هفته گذشته پایین آمده است. قیمت معاملات فیوچرز افزایش یافته که نشانگر خوشبینی دست اندرکاران به بهبود بازار در آینده می باشد. البته مصرف کننده های نهایی سیاست انتظار را در پیش گرفته و حجم معاملات پایین آمده است. پایین بودن قیمت ها  در بازار نقدی می تواند به بالا ماندن قیمت ها کمک کند.

با افزایش قیمت ورق گرم و میلگرد، سطح سفارشات مفتول نیز بالا رفته و این امر منجر به رشد قیمت بیلت شده است.

آمار منتشره نشان می دهد که متوسط روزانه تولید در ماه ژوئن یک میلیون و 998 هزار تن بوده که رشدی 8/2 درصدی را نسبت به ماه گذشته نشان می دهد. متوسط روزانه تولید فولاد طی 10 روز آخر ماه ژوئن رکورد جدیدی را ثبت کرده و به 2 میلیون تن در روز رسیده بود. گزارش ها نشان می دهد که متوسط روزانه تولید فولاد خام در این کشور طی 10 روز اول جولای 1/3 درصد نسبت به دهه آخر ژوئن پایین آمده و به 19 میلیون و 550 هزار تن رسیده است که معادل تولید روزانه یک میلیون و 630 هزار تن می باشد.

با آغاز ساخت خانه های مسکونی جدید در چین تقاضای مقاطع در این کشور طی چند ماه آینده بالا رفته که این امر منجر به رشد قیمت این محصول در بازار خواهد شد و احتمال رشد تولید نیز در بازار قوت خواهد گرفت.

۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۶۵۳
کد خبر : ۱۱,۳۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید