به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش تولید و قیمت معاملات فیوچرز میلگرد در چین- 30/ 04/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در پی افزایش قیمت معاملات فیوچرز میلگرد و مواد اولیه، قیمت میلگرد در شرق چین ثابت بوده است. قیمت معاملات فیوچرز ماه اکتبر 64/0 درصد بالا رفته و به 758 دلار هر تن رسیده است.

طرح ساخت 10 میلیون خانه مسکونی جدید در چین و همچنین پروژه های گسترش منابع آبی این کشور طی نیمه دوم سال به رشد تقاضای میلگرد کمک خواهد کرد.

قیمت میلگرد قطر 18 تا 22 میلیمتر در شانگهای 729 تا 732 دلار هر تن می باشد که تغییری را نسبت به جمعه گذشته نشان نمی دهد.

افزایش قیمت معاملات فیوچرز منجر به بالا رفتن اطمینان خریداران به بازار شده است. اما قیمت میلگرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالاتر می باشد. به همین دلیل احتمال رشد قیمت ها ضعیف است.

گزارش ها نشان می دهد که تولید میلگرد در چین در ماه ژوئن برای دو ماه متوالی بالا بوده و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از آنجایی که قیمت محصولات فولادی در چین طی سال جاری افزایش یافته پیش بینی می شود که سطح تولید همچنان بالا بماند.

در ماه ژوئن 13 میلیون و 100 هزار تن میلگرد در چین تولید شده که رشدی 2 درصدی را نسبت به ماه مه که 12 میلیون و 850 هزار تن میلگرد در این کشور تولید شده بود نشان می دهد. متوسط روزانه تولید در ماه ژوئن نیز 5 درصد نسبت به ماه پیش از آن بالا رفته و به 436 هزار تن در روز رسیده است.

در این میان تولید مفتول نیز در چین در ماه ژوئن نسبت به تولید 10 میلیون و 220 هزار تن در ماه مه بالا رفته و به 10 میلیون و 650 هزار تن رسیده است. متوسط روزانه تولید هم رشدی 8 درصدی را نسبت به ماه پیش از آن تجربه کرده و به 355 هزار تن در روز رسیده است. طی نیمه اول سال جاری 71 میلیون و 490 هزار تن میلگرد و 59 میلیون و 610 هزار تن مفتول در چین تولید شده است.

۳۰ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۹
تعداد بازدید : ۶۱۶
کد خبر : ۱۱,۳۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید