به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

قیمت فولاد بهبود می یابد؟- 22/ 05/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- نظرسنجی هفته گذشته استیل ایندکس حاکی از آن است که امید به افزایش قیمت فولاد در سه ماه آتی در میان امریکایی ها افزایش یافته به بالاترین سطح اواسط مارس تا کنون رسیده است. در اروپا و سطح جهان درصد کمتری در انتظار بهبود تقاضا بودند و موجودی فولاد در امریکای شمالی نسبت به هفته قبل بالاتر رفته بود.

از میان شرکت کنندگان در نظر سنجی 29 درصد از شرکت های امریکای شمالی معتقد بودند قیمت فولاد سه ماه آتی بالا می رود در حالی که در نظر سنجی قبلی 9 درصد بودند. همچنین موافقان افت قیمت نیز از 74 درصد هفته قبل به 57 درصد کاهش یافت. در سطح جهان 29 درصد در انتظار بهبود قیمت بودند که 9 درصد صعود داشت. 45 درصد نیز افت قیمت را پیش بینی نمودند. 27 درصد اروپایی ها افزایش قیمت و 30 درصد ثبات قیمت را برآورد نمودند.

29 درصد شرکت کنندگان امریکای شمالی، اروپا و آسیا افزایش تقاضا را ممکن دانستند در حالی که قبلا 37 درصد بودند. 42 درصد نیز فروش با ثباتی را تخمین زدند. 21 درصد اروپایی ها رشد تقاضا و 48 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند. در امریکا 43 درصد همچون قبل افزایش فروش و 38 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی کردند.

در امریکای شمالی 45 درصد شرکت کنندگان از افزایش موجودی فولاد خود خبر دادند که قبلا 23 درصد بودند. 16 درصد اروپایی ها افزایش موجودی و 47 درصد ثبات آن را اعلام کردند. در سطح جهان 25 درصد شرکت کننده ها موجودی فولاد بیشتری نسبت به هفته قبل داشتند و 43 درصد تغییری در موجودیشان نداشتند.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۷۳۰
کد خبر : ۱۱,۶۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید