به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق شمال اروپا- 23/ 06/ 1390

مرکز خدمات فولاد ایران- با نزدیک شدن فصل چهارم سال، تولید کنندگان ورق در شمال غرب اروپا تمایل به افزایش قیمت دارند ولی بازار آرام است. کارخانه ای قرارداد فصل چهارم ورق سرد را 590 یورو درب کارخانه بسته ولی معامله ای برای چند صد تن 580 یورو هر تن درب کارخانه هم شنیده شده است. سایر کارخانه ها به دنبال 600 تا 620 یورو هستند. ورق گرم هنوز بین 520 تا 535 یورو است و هفته اخیر فعالیت چندانی در بازار دیده نشده است. همه انتظار داشتند هفته اول سپتامبر بازار فعال باشد ولی این طور نشد. وضعیت اقتصادی و نگرانی ها در مورد نرخ یورو خریداران را خیلی محتاط نموده است.

قیمت پیشنهادی ورق گرم هفته های اخیر که 500 یورو در هر تن بوده دیگر دیده نمی شود و کارخانه ها با توجه به موجودی خریداران منتظر افزایش قیمت هستند.

قیمت پیشنهادی ورق گرم وارداتی 520 تا 540  یورو  هر تن سی اف آر است . ولی خریداران محصول داخلی را به دلیل زمان تحویل سریع آن ترجیح می دهند. تنها ورق گرم حاوی برنز چین رقابتی است که زودتر از اواسط تا اواخر دسامبر به بازار نمی رسد. این ریسک وجود دارد که زمان رسیدن محموله وارداتی به بازار قیمت تغییر کرده باشد. ورق سرد کشور های غیر عضو اتحادیه اروپا 585 تا 595 یورو هر تن سی اف آر است ولی تمایل به خرید وجود ندارد. کارخانه ها در شمال غرب اروپا امیدوارند قیمت 540 تا 550 یورو در هر تن در فصل چهارم سال پذیرفته شود و 20 تا 30 یورو رشد قیمت را ممکن می دانند.

۲۳ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۷۶۰
کد خبر : ۱۱,۹۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید