به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار بیلت سی آی اس - 29/06/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- هنوز وضعیت بازار صادرات بیلت سی آی اس مطلوب نیست. افت اخیر نرخ یورو نیز تاثیر شدیدی بر جایگاه صادرکنندگان بیلت سی آی اس گذاشته است. اغلب تولید کنندگانی که در دریای آزو در شمال دریای سیاه و دریای خزر فعالیت می کنند هنوز سیاست انتظار در پیش دارند و امیدوارند به زودی شرایط روشن تر شود. در خاور دور تقاضا رو به بهبود است و به افزایش قیمت بیلت سی آی اس کمک خواهد کرد.

در بنادر دریای مدیترانه اخیرا بیلت اروپا طرفدار بیشتری پیدا کرده بیلت جنوب اروپا 490 یورو ( 676 دلار )  هر تن فوب است و در 470 تا 475 یورو معامله شده است.

چون محموله های ارزان در بازار موجود است خریداران بیلت سی آی اس عقب نشسته اند و بسیاری از این راهکار برای اعمال فشار بر عرضه کننده ها استفاده می کنند. قیمت پیشنهادی مشتری ها 645 تا 650 دلار فوب است در حالی که هفته قبل صادر کنندگان سی آی اس حاضر به معامله در حداقل 20 تا 25 دلار بالاتر از این قیمت بودند.

در خاور دور عرضه کنندگان سی آی اس قیمت ها را بالا تر نیز برده اند چون تقاضا در جنوب شرق آسیا بالاست و عرضه روسیه کم. کارخانه اوراز توانسته بخش اعظم تولید نوامبر را در 670 دلار فوب پیش فروش کند که 10 تا 20 دلار از یک ماه قبل بالاتر است.

۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۱۲
تعداد بازدید : ۶۵۲
کد خبر : ۱۲,۰۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید