به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

مازاد موجودی در بازار فولاد چین ماندگار است- 31/06/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- اتحادیه آهن و فولاد چین پیش بینی کرده که با توجه به تقاضای پایین بازار داخلی و بازارهای جهانی  مازاد عرضه در چین تا پایان سال ماندگار است و قیمت فولاد در نوسان خواهد ماند. گرچه بازار فولاد چین تحت تاثیر شدید مازاد عرضه است ولی قیمت فولاد به کمک هزینه بالای برق، اعتبارات بانکی و نیروی کار حمایت می شود. البته افزایش موجودی ها موجب شده جو بازار منفی تر شود و خرید ها کمتر.

در ماه سپتامبر موجودی ورق گرم و سرد، ورق تخت، میلگرد و مفتول در مجموع  رو به بالا بود  و 6 ماه کاهش موجودی به اتمام رسید. در هفته دوم سپتامبر مجموع موجودی این محصولات 48/1 درصد نسبت به اواخر آگوست رشد داشته به یک میلیون و 480 هزار تن رسید.

اوایل سپتامبر موجودی ورق گرم و میلگرد به ترتیب 05/1 و 12/2 درصد رشد داشت و موجودی مفتول 58/3 درصد و ورق تخت 88/1 درصد بالا رفت. تنها موجودی ورق سرد 26/1 درصد افت داشت.

با توجه به روند بازار احتمالا تا پایان ماه موجودی ورق گرم و میلگرد همچنان صعودی خواهد بود. قیمت این دو محصول چند روز اخیر در بازار چین افت شدیدی داشته و این امر کاهش موجودی انبار ها را دشوار تر می کند.

 

۳۱ شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۱۰
تعداد بازدید : ۶۳۳
کد خبر : ۱۲,۰۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید