به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

فصل خاکستری فولاد

بنا بر گزارش پلاتز، شرکت کنندگان در کنفرانس بهاره فولاد در آتن معتقد بوده اند که بازار فولاد در سه ماه آینده همچنان راکد باقی می ماند. اکثر دست اندرکاران پیش بینی می کنند که قیمت ها ثابت بماند اما 30 تا 40 درصد از تجار برآورد کرده اند که به دلیل کمبود تقاضا، قیمت ها باز هم پایین می آید. تنها یک نفر پیش بینی کرده است که قیمت ها احتمالاً کمی افزایش می یابد که علت آن هم به کف رسیدن قیمت بیلت و قراضه است.

بازار داخلی در اوکراین تقریباً متوقف شده است و به نظر نمی رسد تا پایان 2009 تغییری در آن ایجاد شود. تولید فولاد اوکراین تا 65 درصد پایین آمده است. مصر هنوز یکی از بازارهای فعال به حساب می آید. علت آن، فعال بودن بازار شمال آفریقاست که مصرف آن تا سال 2009 به مرز 10 میلیون تن خواهد رسید.

از سوی دیگر، بر اساس نظرسنجی که توسط استیل ایندکس صورت گرفته، 51 درصد معتقد به کاهش قیمت ها در سه ماه آینده هستند. البته در مورد آمریکا این دیدگاه قوی تر به نظر می رسد ولی اروپایی ها انتظار دارند که تقاضا بهبود یابد. اما موجودی انبارها در تمام نقاط دنیا در حال کاهش است.

25 درصد از شرکت کنندگان معتقد بوده اند که تقاضا در سه ماه آینده بهتر خواهد شد. ولی 29 درصد فکر می کنند که تقاضا کاهش می یابد.

۲۲ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۹۹۰
کد خبر : ۱,۲۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید