به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش موجودی فولاد در سطح دنیا-21/07/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- هفته اخیر موجودی فولاد درصد بیشتری از شرکت کنندگان در نظرسنجی استیل ایندکس در سطح جهان به شدت بالا رفته بود. همچنین فعالان بیشتری در صنعت فولاد سراسر دنیا منتظر افت قیمت در سه ماه آتی بودند و نیمی از آن ها تقاضای فولاد سه ماه آینده را نزولی دیدند.

موافقان نظریه افت قیمت فولاد در سطح جهان از 57 درصد به 70 درصد رسید و تنها 10 درصد به امید افزایش قیمت نشسته اند. در اروپا 62 درصد حاضرین در نظرسنجی افت قیمت و 27 درصد ثبات قیمت فولاد را برآورد نمودند. در امریکای شمالی 83 درصد افت قیمت و 6 درصد افزایش قیمت را پیش بینی کردند.

در سطح جهان 24 درصد موجودی فولاد بیشتری داشتند در حالی که هفته قبل 15 درصد بودند. همچنین 48 درصد موجودیشان تغییری نکرده بود. 31 درصد امریکایی ها از افزایش موجودی و 44 درصد از ثبات آن خبر دادند. 16 درصد اروپایی ها موجودیشان بالارفته بود و 54 درصد تغییری در سطح موجودی خود ندیدند. بین شرکت های امریکایی نیز 44 درصد حاضرین در نظرسنجی منتظر کاهش فروش خود بودند و 50 درصد تقاضای ماه های آتی را با ثبات دیدند. در سطح جهان نیز 47 درصد افت تقاضا و 42 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند ضمن این که 11 درصد در انتظارافزایش تقاضا بودند. 46 درصد از شرکت های اروپایی در انتظار افت تقاضا و 38 درصد به ثبات آن امیدوار بودند.

۲۱ مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۶۲۲
کد خبر : ۱۲,۲۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید