به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

موجودی فولاد اروپا نسبت به تقاضا بالاست-22/08/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- مدیریت شرکت یورو متال در حاشیه کنفرانسی اظهار داشت که در اروپا موجودی فولاد خیلی بالاست. به طور میانگین موجودی انبار ها برای 90 روز تجار کافی است ولی با توجه به این که تقاضا نیست این سطح موجودی بالاست.

سال 2012 نیز مصرف مشکل اساسی صنعت فولاد اروپا باقی می ماند. البته در ماه ژانویه تقاضا بالا می رود.

مشکل دریافت اعتبارات موجب می شود برخی از کشور ها بیشتر آسیب ببینند. افزایش هزینه فاینانس به تجار فولاد کوچک تر آسیب می زند. در این بین فعالان بازار با بررسی میزان موجودی و سطح فروش نقاط مختلف می توانند با رکود مقابله کنند. دریافت اطلاعات برای مدیریت مدرن در بازار توزیع فولاد امری حیاتی است و به نظر تحلیلگران تخفیف دادن به امید افزایش فروش تنها راهکاری کوته فکرانه است.

صنعت فولاد جهان وارد دوره ای از سردرگمی شده است چرا که قیمت سنگ آهن نوسان دارد، اقتصاد جهان در وضعیت مبهمی است و تقاضا کم است. این دوره، زمانه جنگ برای دریافت سهم کوچکی از ارزش افزوده در همه سطوح است که تا پایان سال 2012 ادامه خواهد داشت. تا سال 2013 زمان می برد تا همه چیز به حالت طبیعی باز گردد.  سال های اخیر فولادسازان اروپایی تولید خود را پیش از دوره رکود 2006-2007 خیلی بالا بردند و چه بسا برخی از تعطیلی های خطوط در حال حاضر برای همیشه ماندنی باشد.

۲۲ آبان ۱۳۹۰ ۰۹:۱۳
تعداد بازدید : ۶۴۵
کد خبر : ۱۲,۵۴۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید