به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بهبود جو بازار فولاد جهان-26/08/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس، درصد بیشتری از شرکت کنندگان امریکا و اروپا نسبت به افزایش تقاضای فولاد در سه ماه آتی امیدوار بودند. همچنین موافقان پیش بینی افت قیمت فولاد در سه ماه آتی نیز در این نقاط کمتر شد.

بین شرکت کنندگان امریکایی حاضر در نظرسنجی 28 درصد در انتظار افزایش فروش در سه ماه آینده بودند در حالی که قبلا 17 درصد بودند. 44 درصد نیز ثبات تقاضا را پیش بینی نمودند که قبلا 39 درصد ثبت شده بود. 17 درصد اروپایی ها با 5 درصد رشد، افزایش تقاضا را برآورد کردند  و 48 درصد در انتظار ثبات آن بودند. در سطح جهان 21 درصد شرکت های فولادی افزایش تقاضا را پیش بینی کردند که هفته قبل 18 درصد بودند و 35 درصد فروش با ثباتی را برای سه ماه آینده برآورد کردند.

در امریکا موافقان افت قیمت فولاد از 56 درصد به 50 درصد رسید و 17 درصد ثبات و 33 درصد افزایش قیمت را پیش بینی کردند. 61 درصد اروپایی ها افت قیمت فولاد را پیش بینی نمودند که 3 درصد ازهفته قبل کمتر شده بودند و 22 درصد در انتظار ثبات قیمت فولاد بودند. همچنین 20 درصد رشد قیمت را ممکن دانستند. موجودی فولاد 30 درصد شرکت کنندگان امریکایی نسبت به هفته قبل رشد داشت در حالی که قبلا 18 درصد بودند. 15 درصد اروپایی ها از افزایش موجودی خبر دادند که یک درصد رشد داشتند و 42 درصد موجودی با ثباتی داشتند. 21 درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی در سطح جهان موجودی فولادشان رشد داشت و 40 درصد از افت موجودی انبار ها نسبت به هفته قبل خبر دادند.

۲۶ آبان ۱۳۹۰ ۱۰:۱۹
تعداد بازدید : ۶۸۲
کد خبر : ۱۲,۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید