به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق روسیه رو به بهبود-21/09/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- صادرکنندگان ورق گرم روسیه معتقدند که قیمت ها به کف رسیده و تمایل به خرید بهبود یافته، دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر بازار نیز مثبت است. افزایش قیمت مقاطع، قراضه و ورق در امریکا و ثبات بازار نقدی سنگ آهن همه خبر ازافزایش قیمت ورق در این کشور می دهند.

جو بازار سی آی اس نسبت به قبل کمی تغییر کرده خریداران تلاش کمتری برای پایین آوردن قیمت ها دارند و حاضرند قیمت های پیشنهادی را بپذیرند که خود خبر از افزایش حجم معاملات  و افزایش تقاضای کشور هایی می دهد که مقاصد اصلی صادراتی روسیه اند البته میزان فعالیت هر یک متفاوت است. گرچه بعید است ژانویه و فوریه 2012 قیمت ها افزایش چشمگیری داشته باشند 5 تا 10 دلار افزایش قیمت محتمل است. کارخانه ان ال ام ک پیش از این تولید ژانویه ورق گرم و سرد خود را پیش فروش کرده و فعلا در بازار حضور ندارد.

شرکت ام ام ک تولید ژانویه را پیشنهاد می دهد و حجم عرضه مشابه دسامبر است. البته از 820 هزار تن تولید آن یک سوم به بازار داخلی عرضه می شود و سهمیه ورق گرم 200 هزار تن است. قیمت فعلی  ورق گرم روسیه 580 دلار فوب دریای سیاه است و قیمت ورق سرد 70 تا 80 دلار بالاتر از این قیمت می باشد. ورق گرم اوکراین 555 تا 560 دلار فوب اودسا و 545 دلار فوب ماریوپول پیشنهاد شده است.

۲۱ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۹۲۱
کد خبر : ۱۲,۷۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید