به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امید اروپا به افزایش قیمت فولاد-24/09/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- آخرین نظرسنجی استیل ایندکس حاکی از آن است که درصد بیشتری از شرکت های اروپایی در انتظار افزایش قیمت فولاد در سه ماه آتی هستند و امید به بهبود تقاضا  بهتر شده است. سه چهارم امریکایی ها نیز افزایش قیمت و بهبود تقاضا را پیش بینی نمودند.

در اروپا موافقان پیش بینی افزایش قیمت از 21 درصد به 47 درصد رسید و 35 درصد در انتظار ثبات قیمت ها بودند. 18 درصد نیز افت قیمت فولاد را پیش بینی نمودند. این بالاترین آمار از ژانویه 2011 تاکنون است. 76 درصد امریکایی ها همچون هفته قبل افزایش قیمت را پیش بینی کردند و 14 درصد افت قیمت را برآورد نمودند. در سطح جهان نیز 53 درصد حاضرین در نظرسنجی افزایش قیمت و 23 درصد کاهش قیمت را ممکن دانستند.

بین شرکت های امریکایی 52 درصد افزایش فروش و 48 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی نمودند در اروپا تنها 28 درصد حاضرین در نظرسنجی رشد تقاضا و 45 درصد ثبات فروش خود را ممکن دانستند. در سطح جهان نیز 33 درصد رشد تقاضا و 46 درصد فروش با ثباتی را برای سه ماه آتی برآورد نمودند.

موجودی نیمی از شرکت کنندگان در نظر سنجی در سطح جهان افت داشت که هفته قبل 41 درصد بودند. در اروپا 58 درصد از کاهش موجودی فولاد خبر دادند و 34 درصد موجودیشان ثابت بود. 25 درصد از شرکت های امریکایی نیز موجودی بالاتری نسبت به هفته قبل داشتند و 45 درصد موجودیشان کاهش داشت.  

۲۴ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۰۶
تعداد بازدید : ۷۷۵
کد خبر : ۱۲,۸۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید