به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چشم انداز بازار فولاد جهان در سه ماه آتی-30/09/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- آخرین نظرسنجی استیل ایندکس حاکی از آن است که در سطح جهان و اروپا موافقان پیش بینی افزایش تقاضای فولاد در سه ماه پیش رو بالا رفت. امید به بهبود قیمت ها در اروپا کمی بهبود داشت ولی در امریکا کاهش یافت.

در سطح جهان 40 درصد شرکت های فولادی حاضر در نظرسنجی، در انتظار بهبود تقاضا در سه ماه آتی بودند در حالی که هفته قبل 33 درصد بودند. 43 درصد در انتظار ثبات تقاضا و 17 درصد منتظر افت آن بودند. 36 درصد اروپایی ها با 8 درصد رشد نسبت به هفته قبل افزایش تقاضا را پیش بینی کردند و 47 درصد در انتظار ثبات فروش بودند.

بین کشور های امریکایی حاضردر نظرسنجی 52 درصد همچون هفته قبل افزایش تقاضا را ممکن دانستند و 44 درصد ثبات تقاضا را روند رایج بازار دانستند.

در اروپا موافقان افزایش قیمت از 47 درصد به 54 درصد رسید و 22 درصد افت قیمت را روند رایج سه ماه آتی دانستند. ولی در امریکا درصد کسانی که در انتظار افزایش قیمت بودند از 76 درصد به 64 درصد رسید و در سطح جهان 55 درصد افزایش قیمت و  21 درصد ثبات و 24 درصد افت قیمت را پیش بینی کردند.

در سطح جهان 21 درصد حاضرین در نظرسنجی از افزایش موجودی فولاد در هفته اخیر خبر دادند که قبلا 17 درصد بودند. 44 درصد نیز موجودیشان ثابت بود. در اروپا 12 درصد موجودیشان رشد داشته و 46 درصد تغییری در موجودی انبار های فولاد ندیدند. 36 درصد امریکایی ها نیز موجودیشان بیشتر شده بود و 32 درصد از کاهش موجودی فولاد خود خبر دادند.

۳۰ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۷۲۶
کد خبر : ۱۲,۸۸۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید