به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش امید به بهبود قیمت فولاد در امریکا-29/10/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی انجام گرفته درصد بیشتری از فعالان بازارهای فولاد جهان موجودی بیشتری نسبت به هفته قبل داشتند. در امریکا درصد کمتری انتظار افزایش قیمت فولاد در سه ماه آتی را داشتند ولی در سطح جهان امید به بهبود تقاضا بالا رفت.

30 درصد از حاضرین در نظرسنجی موجودی فولاد بیشتری نسبت به قبل داشتند  و 40 درصد موجودی ثابتی داشتند. در امریکای شمالی 55 درصد موجودی فولادشان بالا رفت که 5 درصد از هفته قبل بیشتر بودند و 30 درصد از ثبات موجودی خود خبر دادند. 17 درصد از شرکت های اروپایی حاضر در نظرسنجی از افزایش موجودی فولاد خود خبر دادند و 45 درصد موجودیشان تغییری نسبت به هفته قبل نداشت. 60 درصد امریکایی ها در انتظار افزایش قیمت فولاد بودند در حالی که قبلا این رقم 76 درصد بود. 30 درصد ثبات قیمت را پیش بینی کردند. 59 درصد از فعالان بازارهای فولاد جهان رشد قیمت و 27 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند. 14 درصد نیز از احتمال افت قیمت خبر دادند. در اروپا موافقان پیش بینی رشد قیمت 60 درصد، ثبات قیمت 24 درصد و افت قیمت 16 درصد بودند.

در سطح جهان 44 درصد حاضرین در نظرسنجی در انتظار رشد تقاضای فولاد در سه ماه آتی بودند که قبلا 38 درصد بود. 39 درصد نیز ثبات تقاضا و 17 درصد افت آن را ممکن دانستند. بین امریکایی ها 75 درصد افزایش فروش فولاد را ممکن دانستند و 25 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی کردند. 31 درصد از اروپایی ها نیز افزایش تقاضا و 44 درصد ثبات فروش خود را روند جاری بازار دانستند.

۲۹ دی ۱۳۹۰ ۰۸:۱۹
تعداد بازدید : ۷۱۴
کد خبر : ۱۳,۱۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید