به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

امید به بهبود تقاضای فولاد در امریکا-20/11/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس امید به بهبود تقاضا در امریکا رشد داشت ولی در اروپا کاهش یافت . امید به رشد قیمت فولاد نیز کمتر بود. نیمی از شرکت های سطح جهان موجودی فولادشان هفته گذشته در ثبات بود.

65 درصد از امریکایی های حاضر در نظرسنجی انتظار داشتند تقاضا بالا برود که هفته قبل 45 درصد بودند. 30 درصد نیز از ثبات فروش و 5 درصد از افت تقاضای فولاد در سه ماه آتی خبر دادند. در اروپا موافقان رشد تقاضای فولاد در سه ماه آتی از 36 درصد هفته قبل به 24 درصد رسید و 61 درصد انتظار داشتند فروش با ثباتی داشته باشند. در سطح جهان 43 درصد از حاضرین در نظرسنجی  رشد تقاضا و 47 درصد ثبات فروش خود را پیش بینی نمودند.

62 درصد از شرکت های فولادی اروپایی انتظار رشد قیمت را داشتند که 4 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافتند و 24 درصد ثبات قیمت را برآورد کردند. بین شرکت های امریکایی 30 درصد رشد قیمت و 43 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند. در سطح جهان نیز 51 درصد از شرکت ها رشد قیمت و 31 درصد ثبات آن را ممکن دانستند و 18 درصد در انتظار افت قیمت فولاد بودند.

در سطح جهان 5 درصد از ثبات موجودی فولاد خود خبر دادند و 26 درصد از رشد آن. 38 درصد امریکایی ها موجودیشان بالا رفته بود و 48 درصد از ثبات آن خبر دادند. در اروپا نیز 20 درصد افزایش موجودی و 50 درصد ثبات آن را اعلام نمودند.

۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ۰۸:۰۴
تعداد بازدید : ۶۵۴
کد خبر : ۱۳,۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید