به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش امید به بهبود قیمت فولاد بین امریکایی ها-18/12/1390

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظر سنجی استیل ایندکس در بازار فولاد بیش از نیمی از شرکت های امریکایی در انتظار افت قیمت فولاد در سه ماه آتی بودند . در اروپا نیز امید به رشد قیمت ها کمتر شده ولی هنوز بالاست. اغلب حاضرین امریکایی در نظر سنجی تقاضای بهتر یا با ثباتی در بازار فولاد پیش بینی نمودند و شرکت های اروپایی  بیشتری فروش با ثباتی را برآورد نمودند.

در امریکا 57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی افت قیمت فولاد را در سه ماه آتی ممکن دانستند که 17 درصد افزایش داشت. 38 درصد نیز در انتظار ثبات قیمت ها و 5 درصد رشد آن را ممکن دانستند. در اروپا موافقان رشد قیمت از 42 درصد به 37 درصد رسیدند و 37 درصد ثبات قیمت را پیش بینی کردند و 26 درصد افت قیمت را روند جاری بازار در سه ماه آتی دانستند. 31 درصد از شرکت ها در سطح جهان رشد قیمت و 33 درصد افت قیمت را پیش بینی کردند.

بین شرکت های امریکایی 62 درصد فروش با ثباتی را برآورد نمودند و 33 درصد تقاضای باثباتی برای بازار فولاد پیش بینی کردند. 52 درصد اروپایی ها ثبات تقاضا و 24 درصد رشد فروش را پیش بینی نمودند. در سطح جهان 28 درصد افزایش تقاضا را روند رایج بازار دانستند که هفته قبل 41 درصد بودند و 55 درصد فروش با ثباتی را پیش بینی نمودند همچنین 17 درصد افت تقاضا را ممکن دانستند.

بین شرکت های اروپایی 32 درصد همچون هفته قبل موجودی کمتری داشتند و 48 درصد موجودی فولادشان ثابت بود. 25 درصد امریکایی ها از افزایش موجودی و 40 درصد از افت آن خبر دادند. 44 درصد حاضرین در نظرسنجی در سطح جهان موجودی فولاد ثابتی داشتند و 32 درصد موجودی فولادشان نسبت به هفته قبل کمتر شده بود.

۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ۰۷:۵۵
تعداد بازدید : ۷۴۷
کد خبر : ۱۳,۵۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید