به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش نا امیدی ها نسبت به بهبود قیمت جهانی فولاد-23/02/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- طبق آخرین نظرسنجی استیل ایندکس دوسوم شرکت های امریکایی حاضر در نظرسنجی در انتظار افت قیمت فولاد در سه ماه آتی بودند و مابقی ثبات قیمت را پیش بینی نمودند. نیمی از اروپایی ها افت قیمت را ممکن دانستند و درصد بیشتری نسبت به هفته قبل افت تقاضا را پیش بینی نمودند . در امریکا امید به بهبود تقاضا کمی بالا رفت.

67 درصد امریکایی ها افت قیمت در سه ماه آتی را پیش بینی نمودند در حالی که قبلا 55 درصد بودند 33 درصد نیز ثبات قیمت را ممکن دانستند. هیچ کس منتظر بهبود قیمت نبود. در اروپا تعداد شرکت هایی که افت قیمت را پیش بینی کردند در 50 درصد ثابت ماند و 35  درصد ثبات قیمت را برآورد نمودند و 15 درصد افزایش قیمت را. در سطح جهان نیز 55 درصد شرکت های حاضر در نظرسنجی افت قیمت و 35 درصد ثبات آن را پیش بینی نمودند.

در اروپا 38 درصد حاضرین در نظرسنجی افت تقاضا را پیش بینی کردند در حالی که قبلا 20 درصد بودند. 38 درصد نیز ثبات فروش را ممکن دانستند. بین شرکت های امریکایی 38 درصد افزایش فروش فولاد را در سه ماه آتی ممکن دانستند و 48 درصد از احتمال ثبات آن خبر دادند. در سطح جهان همچنین 42 درصد ثبات تقاضا و 32 درصد افت فروش را پیش بینی نمودند و 26 درصد افزایش آن را .

در سطح جهان 45 درصد از حاضرین در نظرسنجی از ثبات موجودی انبار ها خبر دادند و 35 درصد موجودیشان کاهش یافته بود. 40 درصد امریکایی ها موجودیشان کاهش داشت و 35 درصد از ثبات آن خبر دادند. بین اروپایی های حاضر در نظرسنجی 34 درصد افت موجودی فولاد و 53 درصد ثبات آن را اعلام نمودند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۷۰۵
کد خبر : ۱۴,۰۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید