به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

چشم انداز تقاضای فولاد اروپا در پایین ترین سطح 7 ماه اخیر-30/02/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- آخرین نظر سنجی استیل ایندکس حاکی از آن است که در اروپا درصد شرکت هایی که منتظر افزایش تقاضای فولاد در سه ماه آتی هستند به کمترین سطح خود از اواسط اکتبر گذشته تاکنون رسیده است. در امریکا کارخانه های بیشتری در انتظار افت تقاضا بودند و اغلب شرکت کنندگان در نظرسنجی در امریکای شمالی و اروپا افت قیمت را پیش بینی نمودند. در سطح جهان نیز شرکت های کمتری موجودیشان بالا رفته بود و حدود نیمی از شرکت ها از ثبات موجودی فولاد خود خبر دادند.

11 درصد اروپایی های حاضر در نظرسنجی از افزایش تقاضای فولاد خود خبر دادند  در حالی که هفته قبل 24 درصد بودند. همچنین 61 درصد فروششان تغییری نداشت در حالی که قبلا این رقم 38 درصد بود. در سطح جهان 49 درصد شرکت ها از ثبات تقاضا در سه ماه آتی خبر دادند و 35 درصد فروش کمتری را برآورد نمودند. بین امریکایی ها 35 درصد افزایش فروش و 30 درصد افت تقاضا را پیش بینی کردندهمچنین 35 درصد منتظر ثبات تقاضای فولاد در سه ماه آتی بودند.

80 درصد امریکایی ها افت تقاضا را ممکن دانستند  و 15 درصد از ثبات آن خبر دادند. در اروپا موافقان پیش بینی افت قیمت از 50 درصد به 53 درصد رسید و 34 درصد ثبات قیمت و 13 درصد افزایش آن را ممکن دانستند. 57 درصد شرکت های فولادی سطح جهان افت قیمت  و 13 درصد رشد آن را ممکن دانستند.

در امریکا 22 درصد از افزایش موجودی فولاد خود خبر دادند  و 39 درصد از افت آن صحبت نمودند. در سطح جهان 15 درصد شرکت ها موجودیشان بالا رفته بود و 47 درصد موجودی باثباتی داشتند. بین اروپایی ها نیز 14 درصد از افزایش و 50 درصد از ثبات موجودی خود خبر دادند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷
تعداد بازدید : ۶۶۶
کد خبر : ۱۴,۰۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید