به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

تنزل امید به بهبود قیمت فولاد در اروپا -20/03/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- کمتر از یک دهم شرکت های اروپایی حاضر در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس به بهبود قیمت فولاد در سه ماه آتی امیدوار بودند و حدود دو سوم آنها پیش بینی افت قیمت را داشتند. همچنین بیش از نیمی از امریکایی ها افت قیمت را ممکن دانستند. پیش بینی ثبات فروش بین اروپایی ها افزایش یافت  و در امریکا درصد بیشتری با احتمال افزایش تقاضای فولاد موافق بودند.

8 درصد از اروپایی ها افزایش قیمت فولاد را پیش بینی کردند که پایین ترین آمار سال جاری بود. 64 درصد افت قیمت را انتظار داشتند. در امریکا درصد پیش بینی افت قیمت از 63 درصد به 55 درصد رسید و 30 درصد ثبات قیمت و 15 درصد افزایش آن را پیش بینی نمودند. در سطح جهان نیز 60 درصد حاضرین در نظرسنجی افت قیمت و 29 درصد ثبات آن را پیش بینی نمودند.

62 درصد اروپایی ها ثبات تقاضا را پیش بینی کردند که هفته قبل 49 درصد بودند و 26 درصد افت فروش را ممکن دانستند. بین امریکایی ها نیز 30 درصد افزایش فروش و 40 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی کردند که هفته قبل 58 درصد بود. همچنین در سطح جهان 53 درصد ثبات تقاضا و 29 درصد افت فروش را برآورد کردند.

19 درصد حاضرین در نظرسنجی در سطح جهان از افزایش موجودی فولاد خود خبر دادند که 6 درصد افزایش داشت  و43 درصد موجودیشان افت داشت. 22 درصد شرکت های امریکایی موجودی بیشتری داشتند و 44 درصد از کاهش آن خبر دادند. بین شرکت های اروپایی 41 درصد از افت موجودی و 43 درصد از ثبات آن خبر دادند.

۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۶۶۲
کد خبر : ۱۴,۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید