به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار بیلت سی آی اس -22/04/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- برخلاف رونق بازار بیلت سی آی اس در هفته گذشته که تقاضا بهتر شده بود باز هم بازار ساکت شده است. با توجه به تغییر روند بازار قراضه و نگرانی ها در اروپا احتمالا قیمت نزولی خواهد بود. قیمت ها فعلا کمتر از 550 دلار هر تن فوب ماریوپول برای پرداخت با ال سی نشده ولی شنیده شد بلاروسی ها قیمت پیشنهادی تولید آگوست را کاهش خواهند داد که تا روز های آتی اعلام می گردد. در حالی که هفته قبل 557 دلار هر تن فوب با پرداخت نقدی و 545 دلار هر تن فوب با ال سی بود.

هنوز سایر کارخانه ها قیمت جدید نداده اند. تجار به بنگلادش در 605 تا 610 دلار هر تن سی اف آر با کرایه حمل 55 تا 60 دلاری فروش داشتند. نوردکاران تمایلی به خرید بیلت سی آی اس در 600 دلار هر تن سی اف آر و بالاتر ندارند چون معتقدند قیمت قراضه نزولی است و بر بازار بیلت تاثیر می گذارد.

اوکراینی ها اعلام کرده اند فعلا قصد ندارند بیلت تولید آگوست را زیر 550 دلار هر تن فوب عرضه کنند. اروپایی ها از افت ارزش یورو نسبت به دلار بهره می برند و به شمال افریقا در 550 تا 555 دلار هر تن سی اف آر پیشنهاد می دهند از این رو شاخص قیمت پلاتس نیز با یک دلار افت به 553 دلار هر تن فوب دریای سیاه رسیده است. از طرفی کارخانه بی ام زد قیمت بیلت تولید آگوست خود را 14 دلار در هر تن کاهش داده به 543 تا 548 دلار هر تن فوب اودسا رساند.

۲۲ تیر ۱۳۹۱ ۰۷:۳۴
تعداد بازدید : ۹۸۲
کد خبر : ۱۴,۵۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید