به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار راکد بیلت سی آی اس

در پی افزایش محدود قیمت بیلت سی آی اس در هفته گذشته، بازار صادرات این کالا در این منطقه راکد شده است. تجار این منطقه اظهار می دارند بازارهای مدیترانه و دریای سیاه "بسیار راکد" است. زیرا به دلیل افزایش قیمت های بیلت، پیش بینی ها برای ادامه تقاضای مصر محقق نگردیده است.

پیش بینی می شد که تقاضای مصر در این ماه نیز ادامه یابد، اما هنوز هیچ درخواستی از این کشور ارائه نشده است. به نظر می رسد که مصری ها قیمت های جدید را نپذیرفته اند.

قیمت های جدید بین 20 تا 30 دلار نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است. در حال حاضر بیلت روسی در قیمت 370 تا 380 دلار فوب دریای سیاه پیشنهاد می شود اما تاکنون درخواستی برای آن نبوده است. تنها درخواست ها برای تحویل ماه مه است که امکان آن میسر نمی شود.

نظر به این که کارخانجات اروپایی فروش بیلت خود را در ژوئن و جولای آغاز می کنند، و با توجه به افزایش عرضه به رغم کمبود تقاضا تولید کنندگان سی آی اس مجبور خواهند بود برای حفظ بقای خود در بازار قیمت های خود را پایین بیاورند. بیلت تولید ژوئن برای تحویل در ماه جولای و استفاده آن در آگوست خواهد بود که با ماه رمضان در خاورمیانه مصادف می شود. بنابراین، اعتقاد بر این است که اگر کارخانجات سی آی اس فروش خود را در قیمت های پایین آغاز نکنند، با حجم زیاد موجودی بدون خریدار مواجه خواهند شد.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۱۸۰
کد خبر : ۱,۴۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید