به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق سی آی اس تحت تاثیر محصولات ارزان قیمت چینی-19/06/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- تجار روسیه و اوکراین اظهار نگرانی کرده اند که با توجه به وضعیت فعلی بازار ورق صادراتی و قیمت های چین، احتمال کاهش قیمت بالاست. اغلب تولید کننده ها سعی دارند قیمت ها را در سطح قیمت ماه قبل نگه دارند ولی ورق ارزان چینی همچنان قدرت سی آی اس را در بازارهای مشتری می گیرد.  قیمت ورق گرم دریای سیاه 542 دلار و 50 سنت می باشد که 50/2 دلار در هر تن کاهش یافته و ورق سرد 625 دلار در هر تن فوب ثبت شده است.

کارخانه ام ام ک تولید اکتبر را چندان عرضه ندارد و فعلا به دنبال مشتریانی در اروپا و خاور میانه است که حاضرند پول بیشتری بپردازند. روسیه در سپتامبر و اکتبر فروش های خوبی خواهد داشت  و از نوامبر رکود فصلی آغاز می شود. کارخانه ام ام ک برای ورق گرم اکتبر به دنبال 540 تا 550 دلار هر تن فوب دریای سیاه و 80 دلار بالاتر برای ورق سرد می باشد.  همچنین ورق گرم اوکراین 540 تا 550 دلار هر تن فوب است و ورق تخت 20 تا 30 دلار بالاتر می باشد.

در کل تقاضای اروپا کمی رو به بهبود است ولی قیمت پیشنهادی جدید پایین تر از ماه قبل است و چین زیر 500 دلار هر تن فوب پیشنهاد می دهد. تجار سی آی اس می توانند تا 20 دلار پایین تر از قیمت پیشنهادی فعلی خود امید به بستن معامله باشند.

۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۱۳
تعداد بازدید : ۵۲۳
کد خبر : ۱۴,۹۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید