به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رکود بازار واردات میله گرد در مصر

روند کاهش تقاضای میله گرد در مصر در این هفته نیز ادامه یافت و در حال حاضر بازار این کشور در وضعیت راکدی قرار دارد. بی ثباتی های مالی و برخی شایعات در خصوص وضع عوارض ضد دامپینگ برای میله گرد ترکیه، تقاضا را برای این کالا کاهش داده است.

تولید کنندگان ترک نیز از سوی دیگر گزارش داده اند که بازار راکد است و هیچ درخواستی از سوی مصر وجود ندارد. به رغم این که میان قیمت های میله گرد تولید داخل و میله گرد وارداتی از ترکیه 100 دلار اختلاف وجود دارد، مصری ها بازهم تمایلی به خرید این کالا از ترکیه ندارند.

یکی از تولید کنندگان ترک علت اصلی این امر را شرایط بد آب و هوایی و همچنین تراکم کشتی ها در بنادر عنوان کرده و افزود حتی اگر نیاز واقعی هم برای میله گرد وجود داشته باشد، انتظار بیش از حد در بنادر باعث می شود که خریداران درخواست های خود را به تعویق بیندازند. قیمت میله گرد در بازار داخلی مصر بدون 5 درصد عوارض فروش در حدود 3200 پوند مصری ( 570 دلار) هر تن پیشنهاد می شود. 

به دلیل رکود بازار میله گرد در مصر، تولید کنندگان ترک به دنبال بازارهای دیگری برای فروش محصولات خود هستند. پیش بینی می شود لبنان به دلیل سطح پایین موجودی در این کشور به زودی به بازار برگردد.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۹۳۴
کد خبر : ۱,۵۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید