به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید ها به ثبات قیمت فولاد-19/07/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس از بازار های فولاد جهان، درصد بیشتری در اروپا و امریکا به ثبات قیمت فولاد در سه ماه آتی امیدوار گشتند با این حال دو سوم شرکت ها افت قیمت را پیش بینی نمودند. نیمی از شرکت ها در سطح جهان نیز ثبات تقاضای فولاد را ممکن دانستند.

34 درصد اروپایی های حاضر در این نظرسنجی ثبات قیمت فولاد در سه ماه آتی را برآورد کردند که قبلا 23 درصد بودند. 57 درصد نیز افت قیمت را پیش بینی کردند که هفته قبل 64 درصد بودند. بین امریکایی های حاضر، 14 درصد ثبات قیمت و 81 درصد افت آن را پیش بینی نمودند. در سطح جهان 26 درصد ثبات قیمت و 63 درصد کاهش قیمت را ممکن دانستند که هفته قبل 68 درصد بودند.

50 درصد شرکت های فولاد سطح جهان ثبات تقاضا و 38 درصد افت آن را پیش بینی کردند. 50 درصد اروپایی ها ثبات تقاضا را ممکن دانستند. 36 درصد کاهش آن را پیش بینی کردند. تعداد شرکت هایی که در امریکای شمالی افت تقاضا را پیش بینی کردند از 53 درصد به 48 درصد رسید و 43 درصد از ثبات آن در آینده نزدیک خبر دادند.

33 درصد از امریکایی های حاضر در این نظرسنجی موجودی فولادشان کمتر شده بود و 24 درصد از افزایش آن خبر دادند. 33 درصد در سطح جهان از افت موجودی خبر دادند و 51 درصد از ثبات آن. در اروپا نیز 62 درصد موجودی باثباتی داشتند و 32 درصد از کاهش آن نسبت به هفته قبل خبر دادند.

۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۰:۲۹
تعداد بازدید : ۴۵۴
کد خبر : ۱۵,۲۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید