به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار مقاطع اروپا در رکود -26/07/1391

مرکز خدمات فولاد ایران-در بازار مقاطع اروپا خریداران میلگرد همچنان در حداقل ممکن برای رفع نیاز فوری خرید می کنند و منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند چرا که بازار قراضه هم نزولی است.

در آلمان و بنلوکس این هفته قیمت ها کاهش یافته چون هفته قبل کشورهای همسایه قیمت میلگرد خود را 10 یورو هر تن پایین آورده بودند. آلمانی ها در 520 تا 530 یورو هر تن میلگرد خود را می فروشند البته قیمت پیشنهادی اولیه آن ها 540 یورو در هر تن است که از قیمت های قبلی 10 یورو هر تن ارزان تر شده است.

در جنوب آلمان، میلگرد 510 تا 520 یورویی ایتالیا بر بازار فشار می آورد و در غرب این کشور نیز لهستانی ها در 490 یورو در هر تن عرضه دارند.

در غرب اروپا قیمت ها به زودی باز هم نزولی است چرا که هم عرضه کنندگان جنوب اروپا قیمت ها را ارزان تر کرده اند و دلیل دیگر این که کارخانه ها در این منطقه برای حمل پایان اکتبر تا نوامبر به طور کامل پیش فروش نکرده اند.

در فرانسه نیز قیمت میلگرد 520 یورو در هر تن است و اسپانیا در 510 یورو در هر تن در این کشور فروش داشته است. 10 روز گذشته در ایتالیا قیمت میلگرد 10 یورو هر تن افت داشته به 485 تا 490 یورو هر تن درب کارخانه رسیده است.

۲۶ مهر ۱۳۹۱ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۵۶۱
کد خبر : ۱۵,۲۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید