به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

افزایش امید به بهبود تقاضای فولاد در سه ماه آتی-25/11/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- آخرین نظرسنجی استیل ایندکس حاکی از آن است که امریکایی ها انتظار دارند سه ماه آینده تقاضای فولاد بالا رفته یا با ثبات بماند. در سطح جهان امید به بهبود تقاضای فولاد بالا رفت. در امریکای شمالی موافقان پیش بینی رشد قیمت افزایش چشمگیری داشت. حدود 70 درصد شرکت های حاضر در نظرسنجی موجودی فولادشان نسبت به هفته قبل تغییری نداشت.

درامریکا 47 درصد شرکت های حاضر در نظرسنجی برآورد کردند تقاضای فولاد سه ماه آینده افزایش می یابد که نسبت به هفته قبل 5 درصد رشد نمود. 53 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی نمودند. در اروپا 35 درصد در انتظار رشد تقاضای فولاد بودند  و 47 درصد ثبات آن را ممکن دانستند. در سطح جهان نیز 43 درصد رشد تقاضا و 46 درصد ثبات آن را پیش بینی نمودند.

بین شرکت های امریکایی حاضر در نظرسنجی اخیر 47 درصد رشد قیمت و 37 درصد ثبات آن را برآورد کردند. 41 درصد اروپایی ها رشد قیمت را روند رایج بازار در سه ماه آتی دانستند و 41 درصد از ثبات آن خبر دادند. 18 درصد نیز افت قیمت فولاد را ممکن دانستند. همچنین در سطح جهان 46 درصد رشد قیمت و 16 درصد افت آن را پیش بینی کردند.

68 درصد حاضرین در نظرسنجی از سطح جهان موجودی فولاد انبارهایشان ثابت بود و 18 درصد از افت موجودی خبر دادند. 72 درصد امریکایی ها موجودی فولاد باثباتی داشتند و 17 درصد از افت آن خبر دادند. در اروپا نیز 69 درصد همچون هفته قبل موجودی فولادشان با ثبات بود و 16 درصد از کاهش آن خبر دادند.

۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۵۳۷
کد خبر : ۱۶,۱۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید