به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش امید اروپا به رشد تقاضای فولاد-23/12/1391

مرکز خدمات فولاد ایران- در آخرین نظرسنجی استیل ایندکس اروپایی های کمتری نسبت به بهبود تقاضای فولاد در سه ماه آتی امیدوار بودند. درامریکا درصد کمتری در انتظار افت قیمت بودند و در اروپا این رقم افزایش یافته بود.

44 درصد از امریکایی های حاضر در نظرسنجی در انتظار رشد تقاضای فولاد در سه ماه آتی بودند که نسبت به هفته قبل حدود 11 درصد رشد داشت. 56 درصد ثبات تقاضا را پیش بینی کردند. 23 درصد از اروپایی ها رشد تقاضای فولاد را ممکن دانستند که 4 درصد کمتر از هفته قبل بودند و 49 درصد همچون هفته قبل ثبات تقاضا را پیش بینی کردند. در سطح جهان نیز امید به رشد تقاضا کمی افت داشته به 33 درصد رسید و 50 درصد از احتمال ثبات آن در سه ماه آتی خبر دادند.

امید به رشد قیمت فولاد در اروپا از 23 درصد به 29 درصد رسید و 46 درصد ثبات آن را برآورد کردند. بین امریکایی های حاضر در نظرسنجی 22 درصد افت قیمت و 50 درصد رشد آن را پیش بینی نمودند. در سطح جهان نیز 30 درصد کاهش قیمت و 39 درصد ثبات آن را پیش بینی کردند.

بین اروپایی ها 18 درصد موجودی فولاد بیشتری نسبت به نظرسنجی قبل داشتند و 24 درصد از کاهش آن خبر دادند. 25 درصد امریکایی ها موجودیشان بالا رفته بود و 19 درصد از افت آن خبر دادند. 56 درصد در سطح جهان موجودیشان تغییری نکرده بود و 20 درصد از افت آن خبر دادند.

۲۳ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۶۸۹
کد خبر : ۱۶,۴۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید