به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

کاهش موجودی فولاد انبارها در ماه مارس-21/01/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- یک بررسی حاکی از آن است که در ماه مارس خریداران فولاد باز هم موجودی انبارهایشان را کاهش دادند. 4/36 درصد از خریداران فولاد مورد بررسی، برای حداکثر یک ماه موجودی داشتند درحالی که در فوریه 3/14 درصد بودند. همچنین 5/45 درصد موجودیشان بین یک تا دو ماه نیازشان را تامین می کرد که در فوریه این رقم 4/71 درصد بود. 2/18 درصد باقی مانده نیز برای 2 تا 3 ماه موجودی داشتند.

این تحقیق نشان داد که 6/63 درصد از سفارشات فعلی خریداران فولاد پایین تر از سطح مطلوب است و 2/18 درصد میزان سفارشات را در حد نرمال خواندند. در مقایسه با یک سال گذشته 5/54 درصد میزان حمل فولاد را پایین تر اعلام نمودند که نسبت به فوریه افزایش داشت. البته اغلب حاضرین در این بررسی معتقد بودند سه ماه آینده فروش بیشتری خواهند داشت و 1/9 درصد از احتمال کاهش آن خبر دادند در حالی که در ماه فوریه کسی چنین نظری نداشت.

همچنین 9/88 درصد از شرکت کننده ها معتقد بودند توجه بازارهای خارجی به بازار فولاد امریکا همچون قبل است و 1/11 درصد اظهار داشتند تمایل به خرید فولاد امریکا در ماه مارس کاهش یافته است که البته در فوریه این رقم 1/23 درصد بود.  

۲۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۵۹۰
کد خبر : ۱۶,۵۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید