به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

رکود بازار سی آی اس و افزایش فشار بر بازار ورق ترکیه-29/01/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- قیمت پیشنهادی ورق سی آی اس این هفته نزولی بوده  چرا که تقاضا کم است و رقابت بالا. قیمت پیشنهادی ورق گرم روسیه 560 دلار هر تن فوب بوده و قیمت پیشنهادی اوکراینی ها 545 تا 555 دلار هر تن فوب ثبت شد. قیمت ورق سرد نیز به 625 تا 650 دلار هر تن فوب کاهش یافت. در بازار رقابت شدید حاکم است چرا که تقاضا کم است. از طرفی عرضه کنندگان ترک سعی دارند مانع از افت بیشتر قیمت ورق گرم به کمتر از 600 دلار هر تن درب کارخانه شوند ولی روند نزولی بازار سی آی اس جو بازار را منفی کرده و خریداران منتظر کاهش مجدد قیمت ها هستند. با این که قیمت ها به سطح منطقی رسیده ولی باز هم تجار تنها برای رفع نیاز فوری خرید می کنند.

عرضه کنندگان ترک سعی دارند مانع از افت بیشتر قیمت ورق گرم به کمتر از 600 دلار هر تن درب کارخانه شوند ولی روند نزولی بازار سی آی اس جو بازار را منفی کرده و خریداران منتظر کاهش مجدد قیمت ها هستند. با این که قیمت ها به سطح منطقی رسیده ولی باز هم تجار تنها برای رفع نیاز فوری خرید می کنند.

در بازار ترکیه ورق سرد 10 تا 15 دلار هر تن افت داشته به 725 تا 740 دلار هر تن درب کارخانه رسید البته قیمت نهایی معاملات 710 تا 720 دلار هر تن می باشد.

 

۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۳۲
تعداد بازدید : ۵۷۵
کد خبر : ۱۶,۶۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید