به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار کساد ورق وارداتی در اروپای جنوبی

ادامه رکود قیمتها در بازار داخلی اروپای جنوبی باعث شده تا واردات ورق سیاه برش به این منطقه همچنان در سطح پایین فعلی باقی بماند. البته وارداتی از چین، اکراین و برزیل صورت گرفته ولی این مقادیر و قیمتها در حدی نبوده که به بازار داخلی فشار وارد کند. قیمتها در بازار داخلی اروپا همچنان پایین است و سطح واردات هم تغییر خاصی نداشته است.

در حال حاضر چین وضعیت بسیار بهتری نسبت به اروپا دارد. وارداتی از چین به اروپا صورت می گیرد ولی قیمت آنها آنقدر نیست که باعث افت قیمت در بازار داخلی اروپا بشود. البته واردات از روسیه و اکراین به صرفه تر است چراکه قابلیت دسترسی ایندو کشور به مواد اولیه بیشتر می باشد و قیمتهای آنها هم قابل قبول تر است. این واردات هم تاثیر منفی در بازار اروپای جنوبی ندارد چراکه قیمتهای وارداتی هنوز حدود 10 درصد کمتر از قیمت 400 تا 450 دلاری بازار داخلی است.

احتمال افزایش سطح واردات طی تابستان کم است اگرچه تجار اعتقاد دارند قیمت ورق سیاه برش به کف خود در بازار جهانی رسیده است.

طبق گفته یک تاجر اروپایی، "امیدوار بودیم که قیمتها به حداقل خود رسیده باشد ولی روند نزولی آنها همچنان ادامه دارد ولی شاید این آخرین حد افت قیمتها باشد. "

۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۷۷۲
کد خبر : ۱,۶۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید