به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صادرات بیلت سی آی اس رو به افزایش- 24/02/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- در ماه می کشورهای روسیه، اوکراین، قزاقستان و بلاروس 930 تا 936 هزار تن بیلت برای صادرات تولید خواهند کرد که 5 درصد نسبت به تولید صادراتی آوریل بالاتر است. علی رغم کاهش مداوم قیمت های صادراتی، عرضه کنندگان قزاقستان و اوکراین این ماه فروش را بالاتر می برند و اغلب آن ها مجبورند قیمت ها را همچنان کاهش دهند.

اوکراینی ها قصد دارند 547 هزار تن بیلت صادر کنند که 13 درصد از آوریل بالاتر است. صادرات بیلت قزاقستان نیز با 9 درصد رشد به 19 تا 22 هزار تن خواهد رسید. کارخانه کستینگ بزرگترین صادر کننده بیلت قزاقستان خواهد بود و 12 تا 15 هزار تن صادرات بیلت خواهد داشت. در حالی که آمار آوریل 10 هزار تن بوده است. البته هنوز صادرات قزاقستان بین این کشور ها کمترین رقم را دارد چون برخی کارخانه ها به دلیل کاهش خرید ایران صادرات را متوقف کرده اند. آرسلورمیتال در ماه فوریه عرضه به ایران را متوقف کرد و برخی دیگر در ماه می تعمیرات را آغاز کردند. از طرفی روسیه 314 هزار تن بیلت در ماه جاری صادر می کند که 7 درصد افت خواهد داشت.

عرضه کنندگان سی آی اس 8/3 میلیون تن بیلت در ماه های ژانویه تا آوریل صادر کردند که 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افت داشت و شامل 2 میلیون تن از اوکراین ( با 4 درصد رشد)، 5/1 میلیون تن از روسیه ( با 9 درصد افت) و حدود 100 هزار تن از قزاقستان (با 49 در صد کاهش ) و 200 هزار تن از بلاروس ( با 9 درصد کاهش )  بوده است.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۶۶۶
کد خبر : ۱۶,۸۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید