به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

صنعت فولاد اروپا همچنان چشم انتظار بهبود- 28/02/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- به نظر سازمان تولید کنندگان فولاد اروپا ( یوروفر) صنعت فولاد این قاره برای سال 2013 امید به بهبود ندارد و در حال حاضر نیز نشانه ای از بهبود نمایان نشده است.

صنعت فولاد اروپا دلایل بسیاری برای نگران بودن نسبت به اوضاع فعلی دارد. سطح تولید فولاد قبل از دوران رکود در خلال حداقل 5 سال آینده تکرار نخواهد شد. تولید فولاد خام اروپا سال های آتی 160 تا 170 میلیون تن خواهد بود.

این سازمان قصد دارد ماه ژوئن برنامه خود را برای ارائه راهکار مقابله با مشکلات فعلی اعلام کند و سیاست گذاران این امر را یک نشانه مثبت می دانند تا از آن به عنوان الگویی برای عملکرد صنعت فولاد بهره ببرند. البته تغییر در صنعت فولاد نیازمند همکاری شرکت های فعال در این بازار است نه سیاستگذاران، همانطور که در دوران بحران دهه 1980 از جانب بازار فولاد مشاهده شد.

لازم است تا سیاستمردان به بخش هایی چون مسائل وابسته به هزینه های انرژی توجه داشته باشند چرا که هزینه تامین انرژی کارخانه های تولید فولاد اروپا 4 برابر برخی از رقبای آن هاست و با وجود چنین اختلاف چشمگیری نمی توان به ماندگاری و نجات پایه های صنعت اروپا در دراز مدت امیدوار بود.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۷۰۳
کد خبر : ۱۶,۸۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید