به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

بازار ورق ترکیه-28/03/1392

مرکز خدمات فولاد ایران- دخالت بانک مرکزی ترکیه برای متوقف ساختن افت ارزش لیره مورد استقبال فعالان بازار فولاد این کشور واقع شده است چرا که 18 روز اخیر نرخ ارز این کشور به دنبال ناآرامی های سیاسی نوسان داشت.

در این مدت بااین که نا آرامی ها اعتماد به بازار را کم کرده بود و روند افت ارزش لیره نسبت به دلار شدت یافت تولید کننده های ترکیه سعی نمودند قیمت محصولات ورق خود را ثابت نگه دارند. حال با این تصمیم بانک مرکزی اعتماد به بازار افزایش می یابد و فعالیت بازار فولاد بهتر خواهد شد. چه بسا روزهای آتی خریداران به دنبال معامله برای رفع نیاز فوری خود باشند. البته با توجه به این که فصل تابستان و ماه مبارک رمضان نزدیک است نمی توان انتظار داشت قیمت ها رشد چشمگیر داشته باشند.

قیمت فعلی ورق گرم تولید آگوست در بازار ترکیه 570 تا 580 دلار هر تن درب کارخانه است. ورق گرم اوکراین برای تولید جولای 510 تا 520 دلار هر تن سی اف آر ترکیه است. محصول روسیه نیز با 5 دلار هر تن افت به 525 تا 545 دلار هر تن سی اف آر رسیده است. قیمت پیشنهادی ورق گرم صادراتی ترکیه نیز به لطف افت ارزش لیره 550 تا 570 دلار هر تن فوب می باشد.

قابل ذکر است ورق سرد در بازار داخلی ترکیه 670 تا 710 دلار هر تن درب کارخانه و ورق گالوانیزه 770 تا 810 دلار هر تن درب کارخانه می باشد. ورق رنگی نیز 920 تا 940 دلار هر تن درب کارخانه ثبت شده است.

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۶۸۴
کد خبر : ۱۷,۱۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید