به IFNAA.IR خوش آمدید.
[ سبد خرید شما خالی است ]

ثبات قیمت میله گرد ترکیه

علی رغم سطح پایین تقاضا، قیمت میله گرد ترکیه رو به افزایش است. دلیل اصلی این امر بالا رفتن قیمت قراضه عنوان شده. قیمت فعلی میله گرد ترکیه 455 تا 470 دلار در تن فوب می باشد.

تولیدکننده های ترکیه بیشتر بدنبال ثبات قیمتهای صادراتی هستند تا فروش تناژهای بالا. طبق گفته یک تولیدکننده، کاهش تقاضا ممکن است با پایین آمدن تولید جبران شود. در حال حاضر، مهمترین مسئله تعیین یک قیمت مشخص است تا تعیین یک سطح تولید مشخص، چراکه قیمت مواد اولیه (قراضه و بیلت) همچنان بالاست.

احتمال دارد خریدارن مصری طی هفته آینده وارد بازار شوند که این امر ثبات قیمت جدید ترکیه را تضمین خواهد کرد. تقاضای واردات دوبی هم دلیل دیگری برای امیدواری بازار صادرات ترکیه در افزایش قیمتهای خود است. این صادرکنندگان قصد دارند قیمت میله گرد خود را برای سایر بازارها مثل مصر و یمن به 460 تا 470 دلار در تن فوب و برای بازار عراق به بیش از 460 دلار در تن تحویل درب کارخانه برسانند.

قیمت فعلی قراضه حدود 255 دلار در تن سی اف آر و قیمت بیلت سی آی اس 380 تا 400 دلار در تن سی اف آر است، به این ترتیب احتمال پایین آمدن قیمت میله گرد از 450 دلار در تن فوب بسیار کم است. ولی تقاضای آینده بازار نشان خواهد داد که سطح قیمتها در چه حدی ثابت خواهد ماند. تولیدکنندگان ترک امیدوارند سطح قیمت حدود 460 تا 470 دلار در تن فوب باشد.

قیمتهای عرضه شده فعلی برای تولید اواخر ژوئن و اوایل جولای است و اکثر کارخانجات تولیدات خود تا اواسط جولای را پیش فروش کرده اند.

۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۵
تعداد بازدید : ۹۳۰
کد خبر : ۱,۷۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید